Mjesečni arhivi: travanj 2019.

Dan planeta Zemlje

Dan planeta Zemlje – 22. travnja 2019.

NAŠ PLANET ZEMLJA JE PREKRASAN.

No kako ga čuvamo? I možemo li bolje?

Naravno da možemo i trebamo!

Dugogodišnja suradnja Mofit fitness kluba i dječjeg vrtića “Bajka” i ove godine će te razveseliti i podsjetiti na aktivnosti koje mijenjaju svijet oko nas!

Potraži naših 10. KORAKA (skrivenih po zgradi), nabroji ih sve na recepciji i osvoji nagradu!

Ovo je prilika da vidiš koji je tvoj broj koraka koji su ti poznati, te koje nove možeš uvesti u svakodnevicu!

Planet je samo jedan, ali nas ima puno, stoga svaki, pa i najmanji korak se broji!

Hvala ti na sudjelovanju i brizi za planet Zemlju!

PS Igra se održava od petka popodne do utorka, 23.4.19. !

vaga

TIRANIJA VAGE ZA MJERENJE

Kada kreneš na svoju fitness avanturu, prestani se obazirati na svoju težinu – osim što je loš indikator, može biti štetno i za tvoj napredak!

Najgori način za praćenje tvog napretka u trenutku kada kreneš sa programom vježbanje jest mjeriti svoju težinu.

Zašto? Ako vaga ne pokazuje promjene u željenom smjeru (a najčešće neće, iako su zdravstvene dobrobiti već vidljive) počinjemo gubiti motivaciju, odustajemo te se vraćamo natrag na stare navike – sjedalački način života. I sve to zbog, tih malih nametljivih, uređaja koji pokazuju kolika je tvoja težina na ovoj planeti, a ne koliko si zdrav.

Dr. Jinger Gottschall sa Veleučilišta Penn State i Bryce Hastings udružili su svoje snage i prije par godina proveli studiju s grupom rekreativaca koji su se mučili razviti naviku vježbanja.

Nakon provedenih testova, krenuli su sa vježbanjem i to u prvom tjednu s 3 treninga u trajanja 20 minuta, te iz tjedna u tjedan povećavali volumen treninga. Pratili su ih 6 mjeseci te nakon toga ponovili testove (za detalje studije i testova pogledati u linku izvora teksta).

Kao i što je bilo za očekivati, sudionici su nakon 6 mjeseci unaprijedili svoj zdravstveni status. Reducirali mogućnosti za razne bolesti, te su se osjećali sjajno!

Razina kolesterola, triglicerida i potkožnog masnog tkiva smanjila se značajno. Žene su unaprijedile svoj zdravstveni fitnes za ogromnih 49.6% dok su muškarci za 63.5%. Procjenjuje se da su spriječili razvoj kardiovaskularnih bolesti za 3.8 godina nakon samo 6 mjeseci vježbanja.

Što je mjerna vaga pokazala nakon 6 mjeseci treninga?

Muškarci su izgubili prosječno samo 4.7 kg a žene 3.1 kg. U slučaju da su se sudionici oslanjali samo na podatak o kilaži većina bi bila razočarana malim napretkom uzimajući u obzir trud i vrijeme koju su uložili.

Razlog maloj promjeni u kilaži bio je u povećanju mišićne mase, kod muškaraca za 25% a kod žena za 12.2%. Povećanje mišićne mase (što je sjajna stvar) će smanjiti rezultat na vagi i time pokazati slabi napredak u smanjenju same težine tijela.

Najbolji način za mjerenje napretka

Kako biti siguran da si na pravom putu tijekom vježbanja? Tvoje traperice koje te ne stišću, ugodno disanje kada se krećeš uz brdo ili stepenice i tvoj osjećaj zadovoljstva su pravi pokazatelji. Jednog dana ćeš i izgubiti na kilaži, ali znaš što – Koga briga?

Izvor: Les Mills.com

Preveo: Nikola Dino Badovinec

Uredila: Klara Benko

High Res JPG-2

BODY ATTACK TIM – Mofit ima sjajnu vijest!

Redovitim vježbačima poznato je da Les Mills Body attack jača fizičke sposobnosti koje trebamo svaki dan! Na treningu rade sve mišićne skupine, visokog je intenziteta, a prži se i do 730 kalorija u 55′!

U životu imamo različitu dinamiku napretka, tako neki vole sporiji ritam, bez stresa, dok drugi obožavaju uzbuđenje i tempo!

Upravo za ovu dinamičnu ekipu željnu izazova, od 11.04.19., svaki četvrtak i subotu uvodimo Les Mills BodyAttack Format 45’. Te dane Nikola će te provesti kroz kraći trening, no ne sudi prije nego (pre)živiš ovih 45min!

Koje su dobrobiti Les Mills Body Attack Foramat 45′ treninga?

1. Treniraj jače – dižemo intenzitet na višu razinu,

2. Unaprijedi još više svoju izdržljivost, eksplozivnost i snagu – jer ovo je trening koji uključuje sportske elemente!,

3. Tvoja prijelomna ili rubna točka je viša – ovim formatom omogućuješ tijelu da prije dostigne tu prijelomnu točku i unaprijedi svoje sposobnosti,

4. Podizanje tvojih granica mogućnosti – uz ovaj trening možeš zadržati koji atom snage više tijekom niže intenzivnih vježbi i “zablistati” u onim pjesmama (obično 4. i 9.) kada se pitaš zašto si tu, a ne negdje na plaži s koktelom?! ),

5. Zabava – i dalje ostaje!

Za dodatna pitanja o BA Formatu 45′ potraži Nikolu Dina Badovinac u Mofit fitness klubu.

Prijave nisu potrebne. Ono što trebaš samo je snaga volje i nešto vjere da znaš i možeš.

High Res JPG(50)

Jesi li spreman navaliti na HIIT?

Trening koji se smatra prekretnicom u fitness-u, snažan transformacijski okidač koji će povisiti tvoje otkucaje srca u visine i dignuti tvoje fitness sposobnosti na novu, višu razinu… Spreman na izazov?

Ako si se odlučio ozbiljno za promijenu, nikako ne smiješ zanemariti intervalni trening visokog intenziteta ili skraćeno HIIT. Možemo ga opisati kao trening u kojem se smjenjuju brze i intenzivne vježbe s periodima odmora, drugim riječima treniraš maksimalno, odmaraš se kratko i to ponoviš.

Ova provjerena metoda omogućava ti da zadržiš maksimalni intenzitet u treningu, kroz duži period, i na taj način “šokiraš” svoje tijelo iz treninga u trening.

Studije pokazuju da samo 20 minuta HIIT treninga pokreću tvoj organizam, te se masne naslage izgaraju satima nakon treninga. Potrošnja masti povećava se za 9%, a efikasnost treninga za 17% u odnosu na trening umjerenog intenziteta.

Sjajno… ali gdje je problem?

Pa… u osnovi… HIIT je INTENZIVAN! Ovaj trening je najbolje kombinirati zajedno s ostalim trenzima, ali osoba već mora biti aktivna neko vrijeme.

Želiš li otkriti jesi li spreman uvrstiti HIIT u svoje fitness “putovanje” pronađi se u navedene tri skupine:

1. Početnik u fitness-u

U ovom slučaju uključiti HIIT u svoj plan treninga nije najmudrija ideja. Preporučamo 6-12 tjedana konstantne aktivnosti srednjeg intenziteta kako bi se tvoje tijelo prilagodilo na tjelovježbu i podiglo svoje sposobnosti. Kod početnika daleko je važnija frekvencija nego intenzitet treninga.

2. Rekreativni vježbač

U trenutku kada postigneš zadovoljavajući napredak i povećaš svoje fitness sposobnosti tajna daljnjeg napretka nije u dodavanju volumena treninga (ukupan rad koji odradiš, npr. ukupan broj kg koje si podigao tijekom cijelog treninga) već povećanju intenziteta. To je pravo vrijeme da ubaciš HIIT, 1-2 kratka treninga u tjednu i rezultati će se brzo vidjeti.

3. Vježbač sa iskustvom ili sportaš

Sjajna stvar u vezi HIIT-a je što te potiče da postigneš maksimum svojih sposobnosti na svakom treningu – nema “labavo”. Bio vježbač sa vrhunskim rezultatima, HIIT će ti dati onaj mali pomak ka višoj razini forme.

Ako si spreman “NAVALITI NA HIIT” dođi na promociju LES MILLS-a u Mofit-u i isprobaj novi Grit Atletics, 13. travanja u 17.10h! Besplatno za sve sudionike u Mofit fitness klubu.

Doživi intenzitet i osjeti svoje granice izdržljivosti i snage!

Izvor: https://www.lesmills.com – Are you ready to HIIT it

Prijevod: Nikola Dino Badovinac

multisport1

Treniraj s nama uz MultiSport karticu

MultiSport kartica omogućava Ti zdrav i aktivan život! Ovaj novi trend ima sve više pobornika jer Multisport surađuje s najboljim pružateljima sportskih usluga.

Korisnici Multisport kartice dobrodošli su u fitness klub Mofit (Zorkovčak 6, Trešnjevka), te adidas Sports Studio (Ilica 21/3).

U suradnji sa Benefit systems omogućili smo korištenje svih fitness programa našim članovima, pogledaj pod Raspored. U Mofitu korisnici mogu koristiti i teretanu, te unutrašnju penjačku stijenu.

Prvi puta dolaziš?

Za trening je potrebna sportska oprema i tvoja Multisport kartica! Ručnik i piće za trening možeš iznajmiti. Radi upisa molimo da dođeš 15min ranije, a sve ostale upute dobiti ćeš od naših djelatnika.

Za pitanja nazovi na:

Mofit fitness klub – 01/ 3012 152

adidas Sports Studiu – 095 455 6555

MultiSport kartica jedinstvena je pogodnost gdje kroz sport i rekreaciju poboljšavaš zdravlje, imunitet i zadovoljstvo – otkrij novog sebe – zdravijeg i fit!