jumping

HIIT je hit trening

Trening visokog intenziteta, H.I.I.T omiljen je načina treniranja jer u kratkom roku postižeš željene rezultate bez rekvizita i to u samo 30 min dnevno!

HIIT trening sastoji se od više vježbi vrlo visokog intenziteta, koje se rade kraći period, a između je odmor. Ovakav način rada ubrzava broj otkucaja srca u minuti, a tijelo se “šokira”, te počne koristiti uskladištenu mast (umjesto mišića za energiju). Pr. sprint na 100 metara, hodanje do starta, pa ponovo sprint nekoliko puta.

Prednosti HIIT treninga:

Ako ti je životni stil užurban, a raspored pun, HIIT je spas! Kod cardio treninga ili treninga općenito trajanje je obično 55 min, no s HIIT-om ti je dovoljno 15 min!

HIIT trening je jednostavan i koristi se samo težina tijela, no za naprednije izazove možeš dodati utege, šipke i ostale rekvizite.

Ako radiš HIIT vježbe, VO2 max (najveći mogući utrošak kisika koju pojedina osoba postigne tijekom vježbanja) će porasti znatno u većoj mjeri nego kod drugih režima vježbanja. HIIT trening razvija i kondiciju.

HIIT troši kalorije za vrijeme, ali i nakon vježbanja. To se naziva kisikovim dugom.
U 24 sata, nakon treninga, tvoj organizam trošit će masne zalihe kao energiju. Zaboravi klasične kardio vježbe jer ćeš u sat vremena potrošit određeni broj kalorija. No s HIIT vježbama, u samo 45 minuta, potrošiti znatno više kalorija tijekom, ALI i nakon vježbanja!

HIIT vježbe: sklekove, čučnjeve, trbušnjake i rad s vijačama možeš raditi bilo gdje.

HIIT vježbe možeš naći i u našem klubu – HIIT i GRIT prema rasporedu. Popričaj s našim trenerima o detaljma jer za sigurno izvođenje najbolje je biti uz trenera.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *